על מנת להגיע לטופ ולהישאר בו- חייבים להגיע לחשיפה מיטבית
תהליך שיווק דיגיטלי מתחיל בהגדלת הנראות לקהל היעד הרלוונטי
במסעות תהליך השיווק הדיגיטלי החלו להיכנס לענף שחקנים רבים ושונים וביניהם אנשי קידום האתרים, התחום המוביל בכל ענף הפרסום, המיתוג והשיווק ( SEO), בענף זה מיישמים צוות העובדים את כל אסטרטגיות השיווק הייחודיות שעשויות להביא להנעת מנועי החיפוש לתועלת האתר. המדידה והמעקה הם מרכיבים מרכזיים המהווים בסיס מהותי להפעלת קשרים במדיות החברתיות, בקישורים איכותיים ועוד. שירותי קידום האתרים המכונים גם אופטימיזציה מיושמים בהצלחה על ידי כל חברה עבור קהל לקוחותיה. זאת באמצעות חשיבה יצירתית ובניית רעיונות יוצאי דופן שעשויים להגדיל את ההכנסות על ידי נראות ברשת האינטרנט ובעיקר עליית מדד הפופולריות של האתר עבור קהל הלקוחות הרלוונטי עבורו. במקרים רבים התהליך נעשה בדרך של קידום אתרים אורגני, טבעי ( זאת בניגוד לאחיו הקרוי קידום ממומן) ואז מדובר בתהליך של עבודת הכנה הנמשכת שבועות וחודשים שבה המטרה העיקרית: להגיע לחשיפה מיטבית ולהשפיע על תהליך הזינוק של האתר המקצועי, העסקי בדירוג תוצאות החיפוש. התוצאות הללו הקרויות טבעיות או אורגניות מהוות מדד הצלחה לכך שהאתר מזנק מעל מתחריו בין רשימת תוצאות החיפוש, ובכך מצליח להקדים אותם אף בנראות בדעת הקהל של משתמשי האינטרנט הרבים כל כך. מובן, שככל שאתר מופיע במיקום גבוה יותר בין תוצאות החיפוש, הוא מגדיל באופן מהותי את התדירות שמשתמשי האינטרנט יראו אותו בכלל ( חשיבות הנראות היא כלל ברזל בתחום הקידום), ולא רק זה, אלא שהם ייכנסו אליו, יתעניינו בתוכנו וכך יהפכו ממבקרים אנונימיים סקרנים לקהל לקוחות המביאים הצלחה רווחית.
אז איך מבצעים את תהליך האופטימיזציה באופן הראוי ביותר?
ראשית, חשוב מאוד לבנות את האתר כבר מלכתחילה באופן מיטבי ויעיל במיוחד. חשוב לזכור, כי למעשה הכניסה לאתר והשימוש בו הם חלופה טכנולוגית מתקדמת לאינטראקציה מהותית בין אישית שנמשכה משחר ההיסטוריה בין לקוח למוכר, בין סוחרים לקוניהם. כך, נדרש מבעלי האתר לבנות אותו כשהם שמים עצמם בנעלי הלקוח הרלוונטי- צרכיו, העדפותיו ורצונותיו. רק אנשי צוות קידום אתרים יוכלו במסגרת עבודתם למצוא את הניתוח המדויק הן הטכנולוגי המתקדם והן האנושי- פסיכולוגי המעניק פלטפורמה ראויה למימוש הרווחים העסקיים.
חדשות bn