הקשר בין קידום אתרים לבתי מלון ולכל עסק…
תפקיד הקידום אתרים הוא למעשה להביא את הגולשים מגוגל לאתר העסק עצמו. למשל אם מדובר על מלון מסוים בצפון, תפקיד הקידום הוא לגרום לגולש להישאר כמה שיותר באתר על ידי כך שלא ישתעמם מהתוכן המילולי שיש וגם מבחינה ויזואלית של האתר שיעביר לגולש את התחושה של רוגע, שלווה ורעננות.
כיום, בזירה התחרותית של קידום מלונות בצפון יש לא מעט מלונות המציעים הצעות נהדרות במחיר משתלם של מלונות שיכולים להתאים לחופשה של הגולשים. ולכן, בכדי להצליח להיות בין המלונות המובילים בגוגל יש לקדם את האתר עם תשתית יסודית ואיתנה. כמובן שאת התשתית יש לבנות תוך שימוש בכל הכלים המתקדמים ביותר שקיימים. זאת על מנת שהמלון יהיה מותג חזק ובולט באינטרנט, ואתם תוכלו לזכות לדרוג מועדף בעיני גוגל ובכך להביא תנועה של גולשים לאתר שלכם, וכמובן התוצאה של התנועה לאתר ניתן יהיה לראות כאשר אתר המלון שלכם ידורג בעדיפות ראשונה על פני מלונות אחרים.
כאמור, כאשר אתר במלון מקודם כראוי- הוא אתר חיי עם תנועה של גולשים. ועל מנת שהאתר יהיה מעניין ומושך את הגולשים יש לדאוג שיהיו בו תכנים שמתחלפים לעיתים קרובות מאוד ובעיקר כאשר מדובר על מלונות אז כדאי לעדכן את התמונות החדשניות והעדכניות. בנוסף, יש לעדכן באתר גם מאמרים חדשים ומעניינים, סרטונים חדשים, חדשות ועוד. כל זאת על מנת שהאתר של המלונות יהפוך לרלוונטי ויסומן על ידי גוגל כאתר הפעיל והבולט ביותר מבין המתחרים ולכן יש להשקיע משאבים רבים כדי ליצור באתר המלון עולם של תוכן עשיר ומעניין עבור גולשים שיכולים להיות לקוחות פוטנציאלים. ועל ידי כך כאשר גוגל יראה שלאתר המלונות שלכם יש מה להוסיף ומה לחדש הן עם התכנים החדשים והמעניינים והן עם התמונות העדכניות- הוא יעדיף להציג אתכם לקהל הגולשים שמחפשים בגוגל את המלון בצפון לחופשה מושלמת.
חשוב לזכור, כי על מנת להיות אתר עם ידע נרחב יש להחליף תוכן ומידע עם אתרים מובילים אחרים, להפיץ תוכן על המלונות באתרי חדשות וכמובן גם לבצע שיווק איכותי בכל רחבי האינטרנט המקצועי. מנוע החיפוש של גוגל מבצע הערכה לכל הקשרים האיכותיים ומדרג את האתר שלכם גם על ידי ההשפעה שלו על אתרים אחרים וזרימת התנועה ממגוון מקומות ברשת. וכך עם הזמן אתר המלון שלכם יוצר נוכחות בולטת באינטרנט עם זרימת תנועה של גולשים וכך האתר הופך לאחד מאתרי המלונות המובילים והמועדפים ברשת.